Sabtu, 26 Januari 2013

KRISIS PEMULIHAN

KRISIS PEMULIHAN....

Apa yang dinamakan 'krisis pemulihan?'...seringkali pengguna akan menyuarakan tindak balas selepas mengambil  mana-mana produk Shaklee. Sama ada pening kepala, kelesuan,sakit kepala,  dan sebagainya. Dan ada pula yang terus mengambil keputusan untuk berhenti daripada meneruskan pemakanan vitamin Shaklee.
Disini saya terangkan sedikit sebanyak apa yang dinamakan "krisis Pemulihan?" 

Ianya adalah tindak balas oleh tubuh kita kerana kekurangan khasiat disebabkan tabiat pemakanan kita. Apabila makanan berkhasiat dibekalkan dengan mengejut oleh supplemen, krisi pemulihan terjadi.

Sewaktu jangkamasa penyesuaian ,ada kemungkinan penyakit-penyakit yang pernah dilalui tubuh dahulu akan timbuk kembali. Biasanya ia akan terjadi untuk beberapa hari, walaubagaimanapun......tubuh yang lemah akan mengambil masa yang lebih lama untuk pulih.

Nak tahu puncanya ......?
Keadaan ini disebabkan oleh toksin yang bertimbun didalam tubuh kita untuk jangkamasa yang lama (makanan berkimia, lemak dan stress ditambah dengan diet tak seimbang, kurang tidur, antibiotik, atau pengambilan ubat-ubatan)

Supplement dietary membantu mempertingkatkan sistem imun kita, kebolehan detoksifikasi serta pengawalan organ-organ kita.

Oleh itu, diwaktu jangkamasa 'krisis pemulihan' ini, minumlah banyak air bersih , rehat secukupnya dan makan lah lebih sayuran dan buahan. selagi mana kita memahami ini adalah siptom pemulihan......kita akan mudah melalui fasa ini....

SELAMAT MEMBACA DAN MENCUBA.....
Comments
1 Comments

1 ulasan:

  1. minum air kosong itu banyak khasiat nya walaupun ianya jernih tidak berwarna......

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...