Khamis, 12 Disember 2013

Update blog guna smartpbone

Assalamualaikum...buat pembaca semua....hari ni first time saya guna smartphone utk update blog saya..nampak sgt xreti...hehehh

Saya menggunakan blogger-droid untuk aplikasi ini...kalau korang tahu cara lain blh share disini...almaklumlah...sy ni kurang ilmu it...


Saya postkan sekali muzium tentera darat bagi sesiapa yg belum sampai ke sana...sebenarnya..sy mmg rajin bercuti ke PD(port dickson)..tapi xpernah terlintas nak ke sana...hari ni saya ambik kesempatan slps cheak out dr hotel dan pekene asam pedas kaw...(mmg sedap),trs ke muzium tentera darat...


Pada saya byk info yg blh di kongsikan ..tentang sejarah malaysia...satu artikal yg sggh menyayat hati iaitu artikal left.adnan..kisahnya begitu membanggakan BG kita rakyat malaysia..perwira negara...anak saya darjah satu saya mnt baca artikal tersebut....sbgai menambah pengetahuannya....


Kepada sesiapa yg blm sampai..jejakla kaki kesana setelah penat bermain air....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...